Dunlop SP Sport Maxx RT 2 275/35 R18

Dunlop SP Sport Maxx RT 2

275/35 R18
95 (690 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
MFS
nyári személyautó
C
A
71
53 990 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

275/35 R18
99 (775 kg/kerék)
W (270 km/óra)
RPB XL
nyári személyautó
C
A
72
65 658 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Yokohama Advan Fleva V701
Teszteredmények:

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 egyéb méretek

MéretÁr 
205/45 R1743 980 Ft-tólVásárlás
215/40 R1845 132 Ft-tólVásárlás
215/45 R1735 991 Ft-tólVásárlás
215/55 R1747 103 Ft-tólVásárlás
225/35 R1847 989 Ft-tólVásárlás
225/35 R1957 015 Ft-tólVásárlás
225/40 R1836 499 Ft-tólVásárlás
225/45 R1733 326 Ft-tólVásárlás
225/45 R1853 005 Ft-tólVásárlás
225/45 R1983 768 Ft-tólVásárlás
225/50 R1745 132 Ft-tólVásárlás
225/55 R1745 610 Ft-tólVásárlás
225/55 R1849 990 Ft-tólVásárlás
235/35 R1957 654 Ft-tólVásárlás
235/40 R1847 276 Ft-tólVásárlás
235/45 R1738 170 Ft-tólVásárlás
235/45 R1854 868 Ft-tólVásárlás
235/55 R1749 413 Ft-tólVásárlás
245/35 R1852 675 Ft-tólVásárlás
245/35 R1965 990 Ft-tólVásárlás
245/35 R2070 234 Ft-tólVásárlás
245/35 R2192 028 Ft-tólVásárlás
245/40 R1747 617 Ft-tólVásárlás
245/40 R1846 982 Ft-tólVásárlás
245/40 R1960 893 Ft-tólVásárlás
245/45 R1751 792 Ft-tólVásárlás
245/45 R1853 374 Ft-tólVásárlás
245/45 R1970 974 Ft-tólVásárlás
245/45 R2082 222 Ft-tólVásárlás
255/30 R1970 816 Ft-tólVásárlás
255/30 R2081 319 Ft-tólVásárlás
255/35 R1853 189 Ft-tólVásárlás
255/35 R1963 139 Ft-tólVásárlás
255/35 R2069 646 Ft-tólVásárlás
255/40 R1866 504 Ft-tólVásárlás
255/40 R1965 945 Ft-tólVásárlás
255/40 R2074 990 Ft-tólVásárlás
255/45 R1860 113 Ft-tólVásárlás
265/35 R1980 990 Ft-tólVásárlás
275/30 R1970 919 Ft-tólVásárlás
275/30 R2084 172 Ft-tólVásárlás
275/35 R1993 740 Ft-tólVásárlás
275/40 R2191 504 Ft-tólVásárlás
285/30 R1982 921 Ft-tólVásárlás
285/30 R2087 464 Ft-tólVásárlás

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 nagy teljesítményű/sport autókra ideális nyári gumiabroncs választás.

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra. Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát. Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

A Sport Maxx RT-hez képest 35%-kal (!) megnövelt futásteljesítmény.

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 kimagasló kormányozhatóságot és fékezést biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára.

  • Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
    Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
  • Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
    Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
  • Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
    Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
  • MAX vállblokk (ábra 4.)
    MAX vállblokk (ábra 4.)

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 teszt

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×