Dunlop Winter Sport 5 225/40 R19

Dunlop Winter Sport 5

225/40 R19
93 (650 kg/kerék)
W (270 km/óra)
MFS XL DOT21(2021-ben gyártott)
téli személyautó
D
C
72
69 990 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

225/40 R19
93 (650 kg/kerék)
W (270 km/óra)
MFS XL
téli személyautó
D
C
72
72 428 Ft / db

Készlet: 3

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Kiemelt ajánlat

225/40 R19
93 (650 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
téli személyautó
C
B
71
84 962 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Goodyear UltraGrip Performance 3
Teszteredmények:

A Dunlop Winter Sport 5 első helyezést ért el az ADAC 2023-as téli gumi tesztjén a 205/60R16-os méretben. A tesztgyőzelem mellett a 225/45R17-es méretben a 4. helyen végzett, szintén a 2023-as téli abroncsok tesztjén.

Az ADAC tesztelői szerint a gumiabroncs kiegyensúlyozott, biztonságos jellemzőkkel bír, alacsony súly és üzemanyag fogyasztás jellemzi.

KIVÁLÓ OLDALIRÁNYÚ TAPADÁS CSÚSZÓS FELÜLETEKEN

Az innovatív, szögletes középső lamellák megnyúlnak, javítják a nyitási és kapaszkodási képességüket, ezzel kiváló oldalirányú tapadást biztosítva a csúszós téli utakon.

FOKOZOTT TELJESÍTMÉNY HAVAS UTAKON

A megnövelt számú blokkoknak köszönhetően a Winter Sport 5 több további útfelülettel érintkező éllel rendelkezik, kiváló tapadást és teljesítményt biztosítva havon.

AQUAPLANING ELLENÁLLÁS

Az abroncs futófelületének mélyebb barázdái lehetővé teszik a Winter Sport 5 számára, hogy nagyobb mennyiségű vizet és latyakot szorítson ki, ezzel is csökkenti az aquaplaning kockázatát és segíti az irányítás megőrzését nedves úton.

ÜZEMANYAG-HATÉKONYSÁG

Az egyedülálló Winter Sport 5 kialakításának köszönhetően a súly optimálisan oszlik el az abroncson, ami alacsonyabb gördülési ellenállást és nagyobb üzemanyag-hatékonyságot eredményez.

Videó


Dunlop Winter Sport 5 egyéb méretek

MéretÁr 
195/45 R1641 520 Ft-tólVásárlás
195/55 R1536 990 Ft-tólVásárlás
195/55 R1642 926 Ft-tólVásárlás
195/65 R1530 701 Ft-tólVásárlás
205/50 R1747 901 Ft-tólVásárlás
205/55 R1635 500 Ft-tólVásárlás
205/60 R1638 138 Ft-tólVásárlás
215/45 R1754 531 Ft-tólVásárlás
215/50 R1747 989 Ft-tólVásárlás
215/55 R1646 990 Ft-tólVásárlás
215/60 R1644 854 Ft-tólVásárlás
215/65 R1644 300 Ft-tólVásárlás
225/45 R1857 989 Ft-tólVásárlás
225/45 R1981 026 Ft-tólVásárlás
225/50 R1748 223 Ft-tólVásárlás
225/55 R1650 152 Ft-tólVásárlás
235/40 R1865 312 Ft-tólVásárlás
235/45 R1762 949 Ft-tólVásárlás
235/45 R1863 405 Ft-tólVásárlás
235/55 R1760 460 Ft-tólVásárlás
245/35 R1991 459 Ft-tólVásárlás
245/40 R1985 691 Ft-tólVásárlás
245/45 R1766 608 Ft-tólVásárlás
245/45 R1864 905 Ft-tólVásárlás
245/45 R1984 778 Ft-tólVásárlás
255/35 R2084 990 Ft-tólVásárlás
255/40 R1979 799 Ft-tólVásárlás
255/45 R1982 568 Ft-tólVásárlás
265/45 R2097 739 Ft-tólVásárlás
275/35 R19105 990 Ft-tólVásárlás
295/35 R21108 283 Ft-tólVásárlás

Dunlop Winter Sport 5 információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop Winter Sport 5 a téli utak váratlan viszontagságaihoz szükséges tapadással rendelkezik.

Az újszerű szögletes középső lamellák megnyúlnak, ezáltal megnő a szétnyílási és úthoz tapadási képességük, és kiváló oldalirányú tapadást biztosítanak a csúszós téli utakon.

A gumiabroncs futófelületében lévő mélyebb barázdáknak köszönhetően a Winter Sport 5 nagyobb mennyiségű vizet és latyakot képes elvezetni, így csökkenti a vízenfutás kockázatát, és segít megőrizni az irányítást vizes utakon.

A több blokkal rendelkező Winter Sport 5 több ponton érintkezik az útfelülettel, így jobb a tapadása és a teljesítménye havas utakon.

A Winter Sport 5 egyedi kialakítása miatt a tömeg egyenletesen oszlik el az abroncson, aminek eredményeképpen alacsonyabb a gördülési ellenállás és magasabb az üzemanyag-hatékonyság.

  • Optimalizált abroncsszerkezet (4.ábra)
    Optimalizált abroncsszerkezet (4.ábra)
  • Megnövelt mélységű árkok (3.ábra)
    Megnövelt mélységű árkok (3.ábra)
  • Szögben álló középponti lamellák (2.ábra)
    Szögben álló középponti lamellák (2.ábra)
  • Még több blokk (1.ábra)
    Még több blokk (1.ábra)

Dunlop Winter Sport 5 teszt

További téli gumi tesztek

Dunlop Winter Sport 5 hírek

Téligumi teszt 2023: itt vannak a legjobbak!
Téligumi teszt 2023: itt vannak a legjobbak!
A nagy európai autoklubbok minden évben kiválasztanak egy-két népszerű gumiabron...
ADAC téiligumi teszt 2022
ADAC téiligumi teszt 2022
Megjelent az ADAC 2022-es téligumi teszt eredménye. Idén ősszel is két nagyon né...
Téli gumi teszt 2021: Itt vannak a legjobbak
A nagy európai autoklubbok minden évben kiválasztanak egy-két népszerű gumiabron...

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×